Hunter Valley

23 februari 2014 - Cessnock, Australië

Vandaag n prachtige rit door Hunter Valley en door het wijngebied. Soms erg smalle wegen en enge bruggetjes, maar de Corolla doet t prima!  Ẃe zien een paar kangoeroes en ook een paar wilde zwijnen. Ze liggen wel erg stil langs de kant van de weg!!! Gelukkig zien we later ook springende kangoeroes, daar worden we vrolijk van. Er is wel een probleem: ze willen niet op de foto! Aan t eind van de middag komen we in Wollombi, n gehucht van niks met vlak aan de weg Wollombi Tavern. Gezellig druk en een live-band in de tuin. Veel bijzondere, smoezelige gasten, maar veel plezier. Daar moesten we even van mee genieten. Uiteindelijk in Cessnock aangekomen en op internet kijken of er ergens een kamer vrij is. Wat nu: alle hotels op zondag 23 febr. volgeboekt, hoe kan dat? Toch maar proberen bij Motel Motor Inn. Er is 1 kamer geannuleerd, dus we hebben erg veel geluk, want wat blijkt: 15 minuten van hier is een concert van Bruce Springsteen!!! Vandaar!!!  Het vinden van een restaurant is wat lastiger, maar uiteindelijk lekker gegeten bij "de buurman" . Om 9 uur gaan ze wel sluiten! Daarom tijd genoeg om te bloggen.

1. Roos:
    23 februari 2014
    Heei schatjes, leuk om jullie weer te volgen.
    Zo te zien al heel wat gezien, gehoord en meegemaakt en dat in een paar dagen tijd. Leuk he die kangaroes vooral als ze rond springen;-)
    Wat een mazzel met die hotelkamer zeg!!
    Have fun!! Dikke kus van ons.
  2. Paul:
    24 februari 2014
    Hey lieve stuurmannetjes!!
    Leuk hoor zo'n reisblog, zo krijgen we nog wat mee van jullie avontuur.
    Niet even het concert van Bruce Springsteen mee gepakt?
  3. Willy:
    27 februari 2014
    Hallo Gerrie en Gert,

Wat is het weer super om zoveel mooie verhalen en plaatjes te zien. Dat het daar prachtig is staat als een paal boven water natuurlijk... maar dat bord met tekst over Wifi vind ik helemaal super!!
    Daar kan ik ook van genieten hahaha.
    Liefs en heeeeel veeeel plezier.
    PS degene die namens Joosten schrijft.....hartstikke leuk Zo te lezen gaat het goed met Joosten, fijn :)
  4. Mieke de bie:
    28 februari 2014
    Ik sta alweer een flink eind achter!
    Kangoeroes zijn leuke dieren, maar ze durven boksen!
    Net niet onder de sterrenhemel moeten slapen...